سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
خدایا یاعشق من یا مرگ من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چرا عشق من

چراهمه به این راحتی میگن فراموشت کنم ؟چرا همه فکر میکنن عشقم هوسه؟چراهمه میگن من ازسر تو زیادم؟چرا توهم فکر میکنی من حاضر به زندگی با تو نیستم؟چرابایدباهمه به خاطر تو بجنگم ولی توازخودت دفاع نمیکنی؟چراهمه پشت سرت ازتو بد میگن وجلوی خودت ازت تعریف میکنند؟چرا همه جا ازمن تعریف کردی ویک قبیله رو به جونم انداختی؟چرامن که تو روبه اندازه جونم دوستم دارم رو میخوان ازمن بگیرند؟اخه چرا ؟کی میتونه جواب این سئوالم رو بده جزتو؟کی میتونه تو دهن همه بدگوها بزنه جزتو؟کی میتونه به همه ثابت کنه از سر منم زیادی جزتو؟اخه بی انصاف مگه من چیز زیادی ازت میخوام؟
نه خدا وکیلی منم شدم مثل بقیه اخه اون ازکجا خبر داره این چیزارو که من میخوام ازخودش دفاع کنه .من میخوام بفهمه براش میمرم .بفهمه دوستش دارم .من که یک دفعه هم بهش نگفتم.
بابا بی خیال من پول ودارایی یک مرد دیگه رو نمیخوام .من خوش تیپی یک مرد دیگه رو نمیخوام .من اونو باهمین شرایطی که داره میخوام .من اخلاق خوبش رو میخوام .من چشمای سیاهش رو میخوام. زوری که نیست بذار اون من رو نخواد.من دوست دارم منتظر اون باشم بذار همه بهم بگن دیونه.
ولی خدایی بد تیپ وندار نیست خیلی هم خوشگله. اونایی هم که میگن زشته حسودیشون میشه حسودن دیگه .نمیدونن من حاضر نیستم یک لحظه نگاه کردنشو به صدتا دنیا بدم.خودشون چنین کسی رو ندارند میان بدی اونو پیش من میگن تا من فراموشش کنم .یا ازش بدم بیاد .بعد خودشون با ترفند به دستش بیارند.ولی کور خوندند من مثل یک کوه پشتش واستادم واگه لازم باشه تو دهنشون هم میزنم.
همه میگن تو منو دوست نداری        همشون پشت سر توبد میگن       نمیدون تو از اسمون میای           خودشون اهل یه دنیای دیگه اند         همه میگن اسمش  تو با منی        توی قلبتو یکم جا ندارم            روی اسمتو باید خط بکشم          برمو چشماتو تنها بذارم         نمیدونن توبهونه منی          نمیدونن توبهونه منی     نمیدونن تو از اسمون میای            نمیدونن که تو دل نمیشکنی           نمیدونن تو بهونه ی منی        نمیدونن تو بهونه ی منی     نمیدونن توازاسمون میای        نمیدونن که تو دل نمیشکنی        تورو باخیلی ها دیدن همشون        همه میگن بی وفایی میکنی       به منم میگن داری محبتو از چشای اون گدایی میکنی        اونا ازچشای تو بی خبرند         نمیدونن که نگات نفس داره         اونا غافلند که چشم روشنت         توی نور ماه نقره دست داره        همه میخوان که ازت دست بکشم         همشون بهم میگن دیونه ایی            نمیدون تو بهونه ی منی          معنی شعرای عاشقونه ایی           نمیدون تو بهونه منی                  نمیدونن توبهونه منی          نمیدونن تو از اسمون میای          نمیدون که تو دل نمیشکنی    
این شعر رو خیلی دوست دارم چون زندگی الان من رو تعریف میکنه .بله تو بهونه من واسه زنده بودنی پس مواظب خودت باش.تا من بیام وازتو مواظبت کنم.تو همه دار وندار منی خدا نکنه یه روز توهم مثل من دلتنگ بشی.خدا نکنه یک روز کسی دلخورت کنه.خدای من شما که میخوای همه این کارهارو نکنی یک کارم واسه من بکن اونم اینه خدا جون مارو زودتر بهم برسون.امین.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عاطفه ( پنج شنبه 89/8/20 :: ساعت 12:7 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خدای من
عشق ودلتنگی
خداحافظی
باطلا باید نوشت
چرا عشق من
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 40642
» درباره من

خدایا یاعشق من یا مرگ من
عاطفه
منم یه عاشقم مثل همه ولی من یقین دارم که خدا ماروبهم میرسونه

» فهرست موضوعی یادداشت ها
تو دوستم نداری-ولی من . چرا-بهونه ی من . ختم واقعه-برامدن حاجات . خدایا -مواظبش باش . خدایا=مرگ من . خدایا-من منتظرم . خیلی سخته- . دعا-حاجت -توحید . عشق -هوس . گاهی گاهی .
» آرشیو مطالب
روز اول
آبان 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
Sea of Love
پسر جهنمی
شرکت نمین فیلتر

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» طراح قالب